[-]
آخرین ارسالی ها
جراحی زیبایی در بین بازیگران
شروع کننده:Amin90 آخرین پست توسط:Amin90 پاسخ ها:0 سينما، تلوزيون، تئاتر نمایش ها:9 زمان:دیروز
بازی کامپیوتری در کرونا
شروع کننده:Mari99 آخرین پست توسط:workwood98 پاسخ ها:4 بازیهای کامپیوتری نمایش ها:218 زمان:دیروز
بهترین نوع درب ضد سرقت در ایران
شروع کننده:sana98 آخرین پست توسط:workwood98 پاسخ ها:3 مطالب دیدنی و گفتگوي آزاد نمایش ها:224 زمان:دیروز
بهترین نوع پارتیشن اداری کدام است؟
شروع کننده:workwood98 آخرین پست توسط:workwood98 پاسخ ها:0 معرفي وبلاگ ها و سايت های معلولين نمایش ها:9 زمان:دیروز
طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی با جدیدترین فناوری‌ها
شروع کننده:cilek آخرین پست توسط:workwood98 پاسخ ها:0 مطالب دیدنی و گفتگوي آزاد نمایش ها:30 زمان:دیروز
اختلال نعوظ؛ دلایل آن و درمان
شروع کننده:Amin90 آخرین پست توسط:Amin90 پاسخ ها:0 پزشکی , آرایشی و بهداشتی نمایش ها:29 زمان:۴-۳-۱۳۹۹
یک تکه شعر
شروع کننده:saharhg آخرین پست توسط:saharhg پاسخ ها:0 ادبیات و شعر و رمان نمایش ها:54 زمان:۱-۳-۱۳۹۹
بررسی عوامل و بیماری های خونریزی از مقعد
شروع کننده:colorectal آخرین پست توسط:Amin90 پاسخ ها:0 پزشکی , آرایشی و بهداشتی نمایش ها:95 زمان:۴-۳-۱۳۹۹
ویروس‌ها در گوشی‌ها و نشانه‌های یک موبایل ویروسی
شروع کننده:Iman99 آخرین پست توسط:Iman99 پاسخ ها:0 موبایل نمایش ها:49 زمان:۳۱-۲-۱۳۹۹
اینستاگرام؛ دسترسی به اطلاعات قابل اعتماد درباره کرونا
شروع کننده:saharhg آخرین پست توسط:saharhg پاسخ ها:0 شبکه و اینترنت نمایش ها:53 زمان:۳۱-۲-۱۳۹۹
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
10 قانون طلایی بازاریابی شبکه های اجتماعی
۲۲-۲-۱۳۹۹, ۰۳:۱۳ عصر
ارسال: #1
10 قانون طلایی بازاریابی شبکه های اجتماعی
شناخت و به کارگیری قدرت بازاریابی محتوایی و شبکه های اجتماعی می تواند به افزایش چشمگیر بازدیدکنندگان شما کمک کند. اما شروع فعالیت در شبکه های اجتماعی بدون داشتن تجربه و دانش کافی، چالش برانگیز خواهد بود.
برای شروع، درک و فهم پایه ها و اصول بازاریابی شبکه ها اجتماعی ضروری و حیاتی است. از بهبود کیفیت گرفته تا افزایش تعداد ورودی های آنلاین، با 10 قانونی که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد، می توانید فعالیت و بازاریابی شبکه های اجتماعی را طوری پایه ریزی کنید که در خدمت مشتریان، برند و از همه مهمتر هدف نهایی شما باشد.
  1. قانون گوش کردن

برای کسب موفقیت در بازاریابی محتوایی و بازاریابی شبکه های اجتماعی باید به جای حرف زدن، گوش کنید. محتوای آنلاینی که جامعه هدف تان تولید می کند را موردمطالعه قرار دهید، با آنها وارد بحث و گفتگو شوید تا متوجه علایق و تمایلات مشتریان بالقوه خود شوید. فقط با این روش می توانید محتوای مناسب تولید کنید و جرقه ارتباط موثر با مشتری را بزنید. با تولید محتوای مناسب در شبکه های اجتماعی به جای گیج کردن جامعه هدف، اطلاعات ارزشمندی را در اختیار آنها قرار می دهید. 
  1. قانون تمرکز

بهتر است به جای از این شاخه به آن شاخه پریدن، روی یک موضوع تمرکز کنید. استراتژی های متمرکز بر هدف در بازاریابی محتوایی و شبکه های اجتماعی برای برندینگ موفق در مقایسه با استراتژی های گسترده که طیف وسیعی از افراد را هدف قرار می دهد، شانس بیشتری برای موفقیت دارد.
به عبارت دیگر، کارشناسان و بازاریابان محتوایی و شبکه های اجتماعی با مشخص کردن مشتریان بالقوه خود در قالب یک جامعه هدف با ویژگی های مشابه از موفقیت بیشتری برخوردار خواهند شد.
  1. قانون کیفیت

همیشه کیفیت بر کمیت مقدم است. مطمئنا داشتن 1000 مشتری بالقوه آنلاین که خواننده مطالب شما هستند و آنها را به اشتراک می گذارند و درباره آن حرف می زنند از داشتن 10000 ارتباط آنلاین که تعاملی با محتوای مورد نظر شما ندارند، بهتر است. بنابراین کارشناسان بازاریابی محتوایی باید با بهبود کیفیت رابطه خود با این دسته از خوانندگان، تعداد آنها را افزایش دهند.
  1. قانون صبر

موفقیت در زمینه بازاریابی محتوایی و شبکه های اجتماعی یک شبه اتفاق نمی افتد. حتی با در نظر گرفتن این موضوع که امکان موفقیت در زمان کوتاه وجود خواهد داشت ولی آنچه که واقعیت دارد این است که جذب مخاطب در شبکه های اجتماعی و تعامل با آنها به زمان و صبر کافی نیاز دارد.
  1. قانون ترکیب

اگر به عنوان کارشناس تولید محتوای شبکه های اجتماعی موفق به تولید و انتشار محتوای با کیفیت و ارزشمند شوید، قادر خواهید بود شبکه ای از مخاطبان با کیفیت داشته باشید که محتوای شما را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی دیگر منتشر می کنند.
انتشار و بحث و گفتگو درباره محتوای شما به مثابه یک ورودی تازه برای موتورهای جستجو از قبیل گوگل خواهد بود و کمک می کند تا محتوای موردنظر شما با کلمات کلیدی مرتبط در جستجوها نمایش داده شود. انتشار محتوای شما به دفعات متعدد باعث می شود تا دفعات نمایش آن در موتورهای جستجو برای کاربران افزایش پیدا کند.
  1. قانون تاثیر

برای پیدا کردن افراد و منابع تاثیر گذار در کسب و کار خود که مخاطبان واقعی دارند و به محصول، خدمات و یا تجارت شما علاقه مند هستند، وقت صرف کنید. ارتباط با این افراد و تلاش برای ساخت ارتباط موثر با آنها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. دایره نفوذ این منابع را دست کم نگیرید!
اگر منابع موردنظر، شما را به عنوان مرجعی جالب که اطلاعات مفید ارائه می دهد، شناسایی کنند، به احتمال زیاد محتوای شما را با دنبال کنندگان و فالوئرهای خود به اشتراک خواهند گذاشت و همین مسئله می تواند کسب و کار شما را در معرض دید تعداد زیادی از مخاطبان جدید قرار می دهد که می توانند به مشتریان شما تبدیل شوند.
  1. قانون ارزش

اگر تمام وقت خود را در شبکه های اجتماعی برای تبلیغ مستقیم محصولات و خدمات موردنظر خود صرف کنید، نتیجه ای جز از دست دادن مخاطب نخواهید گرفت. شما به عنوان کارشناس بازاریابی محتوایی و شبکه های اجتماعی باید به محتوای خود ارزش بدهید. بهتر است فقط بر روی افزایش نرخ تبادل تمرکز نکنید بلکه بیشتر بر تولید محتوای جذاب و گسترش روابط خود با منابع تاثیرگذار سرمایه گذاری کنید.
  1. قانون سپاسگزاری

مطمئنا یک بازاریاب موفق هیچ وقت کسانی را که به او مراجعه می کنند، نادیده نمی گیرد. این اصل در مورد شبکه های اجتماعی هم صادق است. شکل دهی روابط و تعامل با مخاطبان یکی از مهمترین عوامل موفقیت در بازاریابی شبکه های اجتماعی است. بنابراین، همیشه از کسانی که مخاطب شما هستند، سپاسگزاری کنید.
  1. قانون در دسترس بودن

صرف انتشار محتوا نمی تواند تاثیر موردنظر را داشته باشد. بعد از انتشار محتوا، ناپدید نشوید بلکه همیشه در دسترس مخاطبان خود باشید. در دسترس بودن به این معنی است که بعد از انتشار محتوا در گفتگوها شرکت کنید.  کاربران آنلاین به شدت بی وفا هستند و در صورت عدم حضور موثر شما در شبکه های اجتماعی که در آن فعالیت می کنید به راحتی شما را فراموش می کنند و سراغ دیگران می روند.
  1. قانون عمل متقابل

شما نمی توانید از دیگران توقع داشته باشید که محتوای شما را بازنشر کنند در حالی که شما این کار را انجام نمی دهید. بنابراین باید بخشی از زمان خود را در شبکه های اجتماعی به بازنشر مطالب دیگران و گفتگو درباره آن اختصاص دهید.
 
 

هدایای تبلیغاتی هدایای تبلیغاتی مدیریتی هدایای تبلیغاتی خاص
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:
1 مهمان

بازگشت به بالابازگشت به محتوا

http://www.baleparvaz.com/baleparvaz.gif