[-]
آخرین ارسالی ها
اوپارک تهران
شروع کننده:amirlahze آخرین پست توسط:amirlahze پاسخ ها:0 ورزشی نمایش ها:6 زمان:امروز
طراحی کاتالوگ
شروع کننده:afragraphic آخرین پست توسط:afragraphic پاسخ ها:0 مطالب دیدنی و گفتگوي آزاد نمایش ها:20 زمان:دیروز
صفحه آرایی
شروع کننده:afragraphic آخرین پست توسط:afragraphic پاسخ ها:0 مطالب دیدنی و گفتگوي آزاد نمایش ها:17 زمان:دیروز
سیستم اعلام حریق
شروع کننده:dnyall آخرین پست توسط:dnyall پاسخ ها:0 اخبار ايران و جهان نمایش ها:21 زمان:دیروز
سیستم اعلام حریق
شروع کننده:dnyall آخرین پست توسط:dnyall پاسخ ها:0 علمی نمایش ها:19 زمان:دیروز
تعریف دوربین مداربسته پلاک خوان
شروع کننده:dnyall آخرین پست توسط:afragraphic پاسخ ها:0 مطالب دیدنی و گفتگوي آزاد نمایش ها:18 زمان:دیروز
مزایای طراحی سایت با قابلیت اسکرول بی نهایت
شروع کننده:sadeghiazadeh آخرین پست توسط:dnyall پاسخ ها:1 کامپیوتر نمایش ها:60 زمان:دیروز
دوربین های مداربسته پلاک خوان
شروع کننده:dnyall آخرین پست توسط:dnyall پاسخ ها:0 اخبار ايران و جهان نمایش ها:15 زمان:دیروز
دوربین مداربسته پلاک خوان
شروع کننده:dnyall آخرین پست توسط:dnyall پاسخ ها:0 انتقادات و پيشنهادات نمایش ها:13 زمان:دیروز
کاربرد حمام سیتز یا حمام نشیمن
شروع کننده:zareisara7474 آخرین پست توسط:zareisara7474 پاسخ ها:0 پزشکی , آرایشی و بهداشتی نمایش ها:31 زمان:۲۴-۶-۱۳۹۸
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
روند جدید طراحی خبرنامه جالب
۵-۳-۱۳۹۸, ۰۲:۰۶ صبح
ارسال: #1
روند جدید طراحی خبرنامه جالب
 
MAGBOT +
[تصویر:  %D8%B1%D9%88%D9%86%D8%AF-%D8%AC%D8%AF%DB...%D8%A8.jpg]
   خبرنامه برای مدت طولانی  یکی از جنبه ضروری بازاریابی است. در حالیکه در سالهای اولیه طراحی، پایه ای و غیر ضروری بود، اکنون شاهد نمونه های فوق العاده ای از شرکت ها هستیم ؛ در این مقاله، ما به بررسی آخرین روند طراحی خبرنامه و نمایش برخی از موثر ترین نمونه ها خواهیم پرداخت.  جلب توجه باعکسهمانطور که صندوق های دریافتی کاربران شلوغ تر از همیشه هستند، شرکت ها فقط چند ثانیه فرصت دارند تا توجه را جلب کنند، زیرا ایمیل ها از طریق یک فلاشینگ جابجا می شوند و از بین می روند. یکی از راه های این کار این است که از طریق تصاویر روشن و رنگی که در حین انتقال پیام  برجسته باشد، تا توجه کاربر را جذب کند. 
کلاس[تصویر:  0.jpg]محتوای کم
 محتوای ایمیل کم باشد تا اطمینان حاصل شود که توجه کاربران  با بخش های محتوای بیش از حد طولانی و متن زیاد از بین نرود. محتوا به دقت و دقیق بهینه می شود، این موضوع به کاربر امکان می دهد اطلاعات لازم را فقط چند ثانیه به دست بیاورد.  
[تصویر:  1.jpg]خلاقیت
Brutalism نیز راه خود را برای طراحی خبرنامه پیدا کرده است.  از نشانگرهای طولانی، تحریف شده، رنگ های روشن، تصاویر کلاژ و تایپوگرافی  عنوان اصلی استفاده می شود.  
[تصویر:  2.jpg]تمرکز بر تایپوگرافی
تایپوگرافی یک فرصت عالی برای انتقال یک نام تجاری در یک خبرنامه الکترونیکی است. مثال زیر از عناصر تایپوگرافی استفاده می کند، از جمله اطلاعات مهم مانند محل و تاریخ، و نوع پرداخت برای ثبت نام. 
[تصویر:  3.jpg] 
مقالات مرتبط
[تصویر:  %DA%86%D9%87-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB...%D8%AF.jpg][تصویر:  50-Line-Art-Logo-Design-Ideas-&-amp%...%D8%A7.jpg][تصویر:  %DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%B7%D8...%D8%AF.jpg]
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:
1 مهمان

بازگشت به بالابازگشت به محتوا

http://www.baleparvaz.com/baleparvaz.gif