[-]
آخرین ارسالی ها
امکانات هتل های 4 ستاره استانبول
شروع کننده:gardesh آخرین پست توسط:gardesh پاسخ ها:0 ایرانگردی و جهانگردی نمایش ها:30 زمان:دیروز
فروشگاه لوازم جانبی هایتل
شروع کننده:mr.mousa آخرین پست توسط:mr.mousa پاسخ ها:0 موبایل نمایش ها:35 زمان:۳-۲-۱۳۹۸
پرسیدن نظر کاربرانی که از ویلچر استفاده می کنند.
شروع کننده:ahmadian آخرین پست توسط:ahmadian پاسخ ها:0 مطالب دیدنی و گفتگوي آزاد نمایش ها:26 زمان:۲-۲-۱۳۹۸
آیا هیدروسل (آب آوردن بیضه) در کودکان به جراحی نیاز دارد؟
شروع کننده:download69 آخرین پست توسط:download69 پاسخ ها:0 پزشکی , آرایشی و بهداشتی نمایش ها:61 زمان:۱-۲-۱۳۹۸
متغیرهای css و چگونگی استفاده از آن ها
شروع کننده:nooshin88 آخرین پست توسط:nooshin88 پاسخ ها:0 شبکه و اینترنت نمایش ها:29 زمان:۳۱-۱-۱۳۹۸
مهاجرت برای تحصیل
شروع کننده:mohammadcr28 آخرین پست توسط:rabineduction پاسخ ها:4 علمی نمایش ها:520 زمان:۲۷-۱-۱۳۹۸
آیفون تصویری
شروع کننده:behnamkala آخرین پست توسط:behnamkala پاسخ ها:0 مقالات نمایش ها:59 زمان:۲۴-۱-۱۳۹۸
سیستم های اعلام حریق و اطفا حریق
شروع کننده:behnamkala آخرین پست توسط:behnamkala پاسخ ها:0 مقالات نمایش ها:48 زمان:۲۴-۱-۱۳۹۸
دزدگیر اماکن
شروع کننده:behnamkala آخرین پست توسط:behnamkala پاسخ ها:0 مقالات نمایش ها:45 زمان:۲۴-۱-۱۳۹۸
کرکره برقی
شروع کننده:behnamkala آخرین پست توسط:behnamkala پاسخ ها:0 مقالات نمایش ها:47 زمان:۲۴-۱-۱۳۹۸
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
همزمان با دهه مبارک فجر طرح همراه با مشتریان در نمایندگی‌های ایساکو کلید خورد
۲۴-۱۱-۱۳۹۷, ۰۲:۱۸ عصر
ارسال: #1
همزمان با دهه مبارک فجر طرح همراه با مشتریان در نمایندگی‌های ایساکو کلید خورد
اتوپارت پرس: شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، از ابتدای بهمن ماه سال جاری طرح «همراه با مشتریان» را در نمایندگی‌های خدمات پس از فروش ایران‌خودرو آغاز کرد.
به گزارش اتوپارت پرس به نقل از روابط عمومی شرکت ایساکو، این شرکت به منظور افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش و در راستای همیاری نمایندگی‌ها و اعتمادسازی دوسویه، با هدف استخراج عارضه‌ سیستم‌های عملیاتی، اصلاح زیرساخت‌ها و بازنگری فرآیندها، طرح فوق را اجرایی کرد.
در طرح مذکور، تیمی از کارشناسان خبره دفاتر منطقه‌ای با حضور در نمایندگی‌های منتخب، به عنوان تسهیل‌گر امور مشتریان حضور یافته و  ضمن ارتباط مستقیم با مشتریان به مشاهده فرآیند ارائه خدمات در نمایندگی‌ها می‌پردازند. این کارشناسان ضمن همراهی با مشتریان و نمایندگی‌ها به بررسی مشکلات موجود در فرآیند پذیرش تا ترخیص و تامین قطعه خواهند پرداخت.
در این طرح که از آن به عنوان «طرح استقرار» نیز یاد شده است،‌ کارشناسان مستقر دفاتر در نمایندگی‌ها، با رویکرد یاری‌رسانی به نمایندگی‌ برای ارائه خدمات با کیفیت بالاتر و تسهیل امور مشتریان هر هفته در یک واحد تعمیرگاهی، حضور خواهند یافت.
لازم به ذکر است کارشناسان مستقر موظفند، در صورت مشاهده موارد خاص در ارائه خدمات، بدون فوت وقت، دستور صدور انجام فوری کار را از مسئول مربوطه در شرکت ایساکو دریافت کرده و آن را در نمایندگی اجرایی کنند. همچنین این کارشناسان حداکثر دو روز پس از استقرار در نمایندگی‌ها، موارد مطرح شده مشتریان را به همراه عارضه‌های مهم و کلیدی شناسایی شده به کارگروهی که به همین منظور تشکیل شده است، ابلاغ خواهند کرد تا فرآیند مذکور به سرعت بهینه‌سازی شده و امور مشتریان در نمایندگی‌ها به سرعت رتق و فتق شود.
گفتنی است اجرای این طرح همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر و با توجه به افزایش ترافیک کاری نمایندگی‌ها در پایان سال و نزدیک شدن به سفرهای نوروزی هموطنان، در بهمن ماه سال جاری آغاز شد و پیش‌بینی می‌شود با نظارت و همراهی کارشناسان مستقر، عارضه‌ها و ایرادهای احتمالی موجود در فرآیند ارائه خدمات پس از فروش به سرعت برطرف شده و  رضایت مشتریان به میزان قابل توجهی افزایش یابد.
 
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:
1 مهمان

بازگشت به بالابازگشت به محتوا

http://www.baleparvaz.com/baleparvaz.gif