[-]
آخرین ارسالی ها
لطفا راهنمایی کنید آیا شقاق در کودکان خطرناک است؟
شروع کننده:reyhanbd آخرین پست توسط:zareisara7474 پاسخ ها:1 پزشکی , آرایشی و بهداشتی نمایش ها:401 زمان:دیروز
نکات طراحی فرم ثبت نام
شروع کننده:nooshin88 آخرین پست توسط:nooshin88 پاسخ ها:0 کامپیوتر نمایش ها:23 زمان:دیروز
راه های درست برای تبلیغ اپلیکیشن موبایل
شروع کننده:magbot آخرین پست توسط:magbot پاسخ ها:0 مقالات نمایش ها:15 زمان:دیروز
پذیرش رویکرد طراحی در مرورگرهای مختلف
شروع کننده:magbot آخرین پست توسط:magbot پاسخ ها:0 علمی نمایش ها:16 زمان:دیروز
چگونه می توان آگهی بنر را در فتوشاپ Adobe ایجاد کرد
شروع کننده:magbot آخرین پست توسط:magbot پاسخ ها:0 موبایل نمایش ها:17 زمان:دیروز
نصب دوربین مداربسته با اهداف امنیتی
شروع کننده:mahsa733 آخرین پست توسط:mahsa733 پاسخ ها:0 شبکه و اینترنت نمایش ها:29 زمان:۲۶-۳-۱۳۹۸
ویزای کار ترکیه چیست؟
شروع کننده:elmas آخرین پست توسط:elmas پاسخ ها:0 ایرانگردی و جهانگردی نمایش ها:16 زمان:۲۶-۳-۱۳۹۸
املاک تبریز
شروع کننده:دکوراسیون آخرین پست توسط:دکوراسیون پاسخ ها:0 کاریابی و استخدام نمایش ها:24 زمان:۲۶-۳-۱۳۹۸
ساندویج پانل
شروع کننده:sandwichpanel آخرین پست توسط:sandwichpanel پاسخ ها:0 ایده های کارآفرینی نمایش ها:16 زمان:۲۶-۳-۱۳۹۸
املاک تبریز
شروع کننده:tabrizhome آخرین پست توسط:دکوراسیون پاسخ ها:0 کاریابی و استخدام نمایش ها:17 زمان:۲۶-۳-۱۳۹۸
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اعلام کرد: افزایش رضایت مشتریان از خدمات ایساکو
۲۴-۱۰-۱۳۹۷, ۰۴:۲۹ عصر
ارسال: #1
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اعلام کرد: افزایش رضایت مشتریان از خدمات ایساکو
اتوپارت پرس: بر اساس آخرین نتایج اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در پایان آبان‌ماه امسال، امتیاز شاخص رضایت مشتریان ایران‌خودرو از خدمات پس از فروش، به عدد 753 رسید.
معاون خدمات پس از فروش شرکت ایساکو با اعلام این مطلب گفت: «طبق نظرسنجی‌ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از مشتریان، خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، از پاییز سال گذشته تا کنون توانسته به صورت صعودی امتیاز خود را در حوزه خدمات ارتقا دهد و از امتیاز 747 در آبان سال 96 به امتیاز 753 در  آبان‌ماه سال جاری ارتقا یابد و با این رشد، تصویر ذهنی مشتریان و رضایت از خدمات را بهبود بخشد.»
شهریار سلطانی ادامه داد: «شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو، به صورت ماهیانه در شاخص رضایت مشتریان مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و در این بررسی‌ها نظرات مشتریان به عنوان یک شاخص مهم در خصوص کیفیت خدمات، لحاظ می‌شود.»
وی افزود: «مهم‌ترین پارامترهایی که بهبود آن‌ها در طی ماه‌های مهر و آبان سال 97، باعث افزایش رضایت مشتریان شده، شامل بهبود کیفیت تعمیرات ارائه شده، تشریح تعمیرات (ارائه توضیح به مشتریان در خصوص کارهای انجام شده و قطعات تعویضی هنگام ترخیص خودرو) و تامین به موقع قطعات توسط نمایندگی‌ها بوده است.»
سلطانی همچنین گفت: «بهبود فرآیند طرح پیگیری مشتریان، پیاده‌سازی استانداردهای رفتاری و کلامی، برگزاری کارگاه‌های تخصصی CSI برای مدیران نمایندگی‌ها، برگزاری دوره‌های عارضه‌یابی با رویکرد جدید در نمایندگی‌ها و بهبود فرآیند پذیرش تا ترخیص در نمایندگی‌ها جزو اهم اقدامات انجام شده در راستای افزایش رضایت‌مندی مشتریان بوده است.»
وی در پایان گفت: «جلب رضایت کامل مشتریان و دست یافتن به بالاترین امتیاز در شاخص رضایت مشتری، با توجه به گستردگی شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در سراسر کشور، امری دشوار است ولی امیدواریم با برنامه‌های در دست اجرا و تلاش برای بهبود مستمر هر روز به آن نزدیک‌تر شویم.»
 
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:
1 مهمان

بازگشت به بالابازگشت به محتوا

http://www.baleparvaz.com/baleparvaz.gif