[-]
آخرین ارسالی ها
جزوه معادلات دیفرانسیل pdf
شروع کننده:sasybkl آخرین پست توسط:sasybkl پاسخ ها:0 انجمن دانشگاه نمایش ها:4 زمان:دیروز
ایران‌خودرو قطعه‌سازان توانمند را به همکاری دعوت کرد
شروع کننده:youka آخرین پست توسط:youka پاسخ ها:0 بخش خودرو نمایش ها:12 زمان:دیروز
هتل ویند آف لارا آنتالیا ترکیه
شروع کننده:ture-turky آخرین پست توسط:ture-turky پاسخ ها:0 انتقادات و پيشنهادات نمایش ها:6 زمان:دیروز
دکتر بیژن عابدیان متخصص بیماری های نشیمنگاهی
شروع کننده:bijanabedian آخرین پست توسط:bijanabedian پاسخ ها:0 مطالب دیدنی و گفتگوي آزاد نمایش ها:21 زمان:۲۶-۱۰-۱۳۹۷
کیست مویی یا سینوس پیلونیدال چیست و علائم آن چگونه است؟
شروع کننده:ghazal94 آخرین پست توسط:indigo2018 پاسخ ها:1 پزشکی , آرایشی و بهداشتی نمایش ها:36 زمان:۲۶-۱۰-۱۳۹۷
ضرورت واردات مواد اولیه و قطعات//نقدینگی باشد قطعه‌سازان نیازخودروساز را تامین می‌کن
شروع کننده:youka آخرین پست توسط:youka پاسخ ها:0 بخش خودرو نمایش ها:18 زمان:دیروز
پایان خدمت مشاوران خودرویی شریعتمداری// رحمانی پایان خدمت دو مشاور خودرویی وزارت صمت
شروع کننده:youka آخرین پست توسط:youka پاسخ ها:0 بخش خودرو نمایش ها:20 زمان:دیروز
دوچرخه ثابت
شروع کننده:adelea آخرین پست توسط:mahsa733 پاسخ ها:1 ورزشی نمایش ها:1148 زمان:۲۶-۱۰-۱۳۹۷
سقف وافل چیست
شروع کننده:mahsa733 آخرین پست توسط:mahsa733 پاسخ ها:0 علمی نمایش ها:12 زمان:۲۶-۱۰-۱۳۹۷
معرفی مرکز خرید پروما مشهد
شروع کننده:fnazari آخرین پست توسط:bijanabedian پاسخ ها:0 مطالب دیدنی و گفتگوي آزاد نمایش ها:20 زمان:۲۶-۱۰-۱۳۹۷
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اعلام کرد: افزایش رضایت مشتریان از خدمات ایساکو
۲۴-۱۰-۱۳۹۷, ۰۴:۲۹ عصر
ارسال: #1
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اعلام کرد: افزایش رضایت مشتریان از خدمات ایساکو
اتوپارت پرس: بر اساس آخرین نتایج اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در پایان آبان‌ماه امسال، امتیاز شاخص رضایت مشتریان ایران‌خودرو از خدمات پس از فروش، به عدد 753 رسید.
معاون خدمات پس از فروش شرکت ایساکو با اعلام این مطلب گفت: «طبق نظرسنجی‌ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از مشتریان، خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، از پاییز سال گذشته تا کنون توانسته به صورت صعودی امتیاز خود را در حوزه خدمات ارتقا دهد و از امتیاز 747 در آبان سال 96 به امتیاز 753 در  آبان‌ماه سال جاری ارتقا یابد و با این رشد، تصویر ذهنی مشتریان و رضایت از خدمات را بهبود بخشد.»
شهریار سلطانی ادامه داد: «شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو، به صورت ماهیانه در شاخص رضایت مشتریان مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و در این بررسی‌ها نظرات مشتریان به عنوان یک شاخص مهم در خصوص کیفیت خدمات، لحاظ می‌شود.»
وی افزود: «مهم‌ترین پارامترهایی که بهبود آن‌ها در طی ماه‌های مهر و آبان سال 97، باعث افزایش رضایت مشتریان شده، شامل بهبود کیفیت تعمیرات ارائه شده، تشریح تعمیرات (ارائه توضیح به مشتریان در خصوص کارهای انجام شده و قطعات تعویضی هنگام ترخیص خودرو) و تامین به موقع قطعات توسط نمایندگی‌ها بوده است.»
سلطانی همچنین گفت: «بهبود فرآیند طرح پیگیری مشتریان، پیاده‌سازی استانداردهای رفتاری و کلامی، برگزاری کارگاه‌های تخصصی CSI برای مدیران نمایندگی‌ها، برگزاری دوره‌های عارضه‌یابی با رویکرد جدید در نمایندگی‌ها و بهبود فرآیند پذیرش تا ترخیص در نمایندگی‌ها جزو اهم اقدامات انجام شده در راستای افزایش رضایت‌مندی مشتریان بوده است.»
وی در پایان گفت: «جلب رضایت کامل مشتریان و دست یافتن به بالاترین امتیاز در شاخص رضایت مشتری، با توجه به گستردگی شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در سراسر کشور، امری دشوار است ولی امیدواریم با برنامه‌های در دست اجرا و تلاش برای بهبود مستمر هر روز به آن نزدیک‌تر شویم.»
 
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:
1 مهمان

بازگشت به بالابازگشت به محتوا

http://www.baleparvaz.com/baleparvaz.gif