[-]
آخرین ارسالی ها
اهمیت طراحی سایت واکنش گرا یا ریسپانسیو
شروع کننده:hassanem آخرین پست توسط:hassanem پاسخ ها:0 معرفي وبلاگ ها و سايت های معلولين نمایش ها:11 زمان:۲۷-۱۲-۱۳۹۷
سیب زمینی تنوری
شروع کننده:maassaa آخرین پست توسط:maassaa پاسخ ها:0 مطالب دیدنی و گفتگوي آزاد نمایش ها:14 زمان:۲۷-۱۲-۱۳۹۷
اشتغالزایی مدرن در عصر فناوری بدون سرمایه حتی یک ریال
شروع کننده:youka آخرین پست توسط:youka پاسخ ها:0 کاریابی و استخدام نمایش ها:15 زمان:۲۶-۱۲-۱۳۹۷
معرفی هتل های تایلند
شروع کننده:ture-kiish آخرین پست توسط:ture-kiish پاسخ ها:0 انتقادات و پيشنهادات نمایش ها:16 زمان:۲۶-۱۲-۱۳۹۷
مهاجرت برای تحصیل
شروع کننده:mohammadcr28 آخرین پست توسط:rabineduction پاسخ ها:1 علمی نمایش ها:342 زمان:۲۴-۱۲-۱۳۹۷
مراقبتهای بعد از عمل لابیاپلاستی
شروع کننده:bakhshifatemeh آخرین پست توسط:bakhshifatemeh پاسخ ها:0 پزشکی , آرایشی و بهداشتی نمایش ها:32 زمان:۲۲-۱۲-۱۳۹۷
خلاقیت با چوب در دکوراسیون منزل
شروع کننده:youka آخرین پست توسط:bakhshifatemeh پاسخ ها:2 خانه و خانواده نمایش ها:407 زمان:۲۲-۱۲-۱۳۹۷
تامین مالی از طریق بدهی چیست؟
شروع کننده:bakhshifatemeh آخرین پست توسط:bakhshifatemeh پاسخ ها:0 مقالات نمایش ها:18 زمان:۲۲-۱۲-۱۳۹۷
شش راه ماندگاری بوتاکس
شروع کننده:bakhshifatemeh آخرین پست توسط:bakhshifatemeh پاسخ ها:0 پزشکی , آرایشی و بهداشتی نمایش ها:31 زمان:۲۲-۱۲-۱۳۹۷
واژينيسموس چيست ؟
شروع کننده:bakhshifatemeh آخرین پست توسط:bakhshifatemeh پاسخ ها:0 پزشکی , آرایشی و بهداشتی نمایش ها:27 زمان:۲۲-۱۲-۱۳۹۷
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اعلام کرد: افزایش رضایت مشتریان از خدمات ایساکو
۲۴-۱۰-۱۳۹۷, ۰۴:۲۹ عصر
ارسال: #1
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اعلام کرد: افزایش رضایت مشتریان از خدمات ایساکو
اتوپارت پرس: بر اساس آخرین نتایج اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در پایان آبان‌ماه امسال، امتیاز شاخص رضایت مشتریان ایران‌خودرو از خدمات پس از فروش، به عدد 753 رسید.
معاون خدمات پس از فروش شرکت ایساکو با اعلام این مطلب گفت: «طبق نظرسنجی‌ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از مشتریان، خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، از پاییز سال گذشته تا کنون توانسته به صورت صعودی امتیاز خود را در حوزه خدمات ارتقا دهد و از امتیاز 747 در آبان سال 96 به امتیاز 753 در  آبان‌ماه سال جاری ارتقا یابد و با این رشد، تصویر ذهنی مشتریان و رضایت از خدمات را بهبود بخشد.»
شهریار سلطانی ادامه داد: «شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو، به صورت ماهیانه در شاخص رضایت مشتریان مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و در این بررسی‌ها نظرات مشتریان به عنوان یک شاخص مهم در خصوص کیفیت خدمات، لحاظ می‌شود.»
وی افزود: «مهم‌ترین پارامترهایی که بهبود آن‌ها در طی ماه‌های مهر و آبان سال 97، باعث افزایش رضایت مشتریان شده، شامل بهبود کیفیت تعمیرات ارائه شده، تشریح تعمیرات (ارائه توضیح به مشتریان در خصوص کارهای انجام شده و قطعات تعویضی هنگام ترخیص خودرو) و تامین به موقع قطعات توسط نمایندگی‌ها بوده است.»
سلطانی همچنین گفت: «بهبود فرآیند طرح پیگیری مشتریان، پیاده‌سازی استانداردهای رفتاری و کلامی، برگزاری کارگاه‌های تخصصی CSI برای مدیران نمایندگی‌ها، برگزاری دوره‌های عارضه‌یابی با رویکرد جدید در نمایندگی‌ها و بهبود فرآیند پذیرش تا ترخیص در نمایندگی‌ها جزو اهم اقدامات انجام شده در راستای افزایش رضایت‌مندی مشتریان بوده است.»
وی در پایان گفت: «جلب رضایت کامل مشتریان و دست یافتن به بالاترین امتیاز در شاخص رضایت مشتری، با توجه به گستردگی شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در سراسر کشور، امری دشوار است ولی امیدواریم با برنامه‌های در دست اجرا و تلاش برای بهبود مستمر هر روز به آن نزدیک‌تر شویم.»
 
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:
1 مهمان

بازگشت به بالابازگشت به محتوا

http://www.baleparvaz.com/baleparvaz.gif