[-]
آخرین ارسالی ها
جزوه معادلات دیفرانسیل pdf
شروع کننده:sasybkl آخرین پست توسط:sasybkl پاسخ ها:0 انجمن دانشگاه نمایش ها:4 زمان:دیروز
ایران‌خودرو قطعه‌سازان توانمند را به همکاری دعوت کرد
شروع کننده:youka آخرین پست توسط:youka پاسخ ها:0 بخش خودرو نمایش ها:12 زمان:دیروز
هتل ویند آف لارا آنتالیا ترکیه
شروع کننده:ture-turky آخرین پست توسط:ture-turky پاسخ ها:0 انتقادات و پيشنهادات نمایش ها:6 زمان:دیروز
دکتر بیژن عابدیان متخصص بیماری های نشیمنگاهی
شروع کننده:bijanabedian آخرین پست توسط:bijanabedian پاسخ ها:0 مطالب دیدنی و گفتگوي آزاد نمایش ها:21 زمان:۲۶-۱۰-۱۳۹۷
کیست مویی یا سینوس پیلونیدال چیست و علائم آن چگونه است؟
شروع کننده:ghazal94 آخرین پست توسط:indigo2018 پاسخ ها:1 پزشکی , آرایشی و بهداشتی نمایش ها:36 زمان:۲۶-۱۰-۱۳۹۷
ضرورت واردات مواد اولیه و قطعات//نقدینگی باشد قطعه‌سازان نیازخودروساز را تامین می‌کن
شروع کننده:youka آخرین پست توسط:youka پاسخ ها:0 بخش خودرو نمایش ها:18 زمان:دیروز
پایان خدمت مشاوران خودرویی شریعتمداری// رحمانی پایان خدمت دو مشاور خودرویی وزارت صمت
شروع کننده:youka آخرین پست توسط:youka پاسخ ها:0 بخش خودرو نمایش ها:20 زمان:دیروز
دوچرخه ثابت
شروع کننده:adelea آخرین پست توسط:mahsa733 پاسخ ها:1 ورزشی نمایش ها:1148 زمان:۲۶-۱۰-۱۳۹۷
سقف وافل چیست
شروع کننده:mahsa733 آخرین پست توسط:mahsa733 پاسخ ها:0 علمی نمایش ها:12 زمان:۲۶-۱۰-۱۳۹۷
معرفی مرکز خرید پروما مشهد
شروع کننده:fnazari آخرین پست توسط:bijanabedian پاسخ ها:0 مطالب دیدنی و گفتگوي آزاد نمایش ها:20 زمان:۲۶-۱۰-۱۳۹۷
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
جذب مخاطب توسط پیامک تبلیغاتی
۱۱-۱۰-۱۳۹۷, ۰۲:۲۵ عصر
ارسال: #1
جذب مخاطب توسط پیامک تبلیغاتی
ارسال پیامک انبوه فقط متعلق به کسب وکارهای بزرگ نیست- هرکسب و کاری حتی استارتاپ های اقتصادی مبتنی بر تقاضا و خدمات نرم افزاری نیز می تواند از آن استفاده نماید. چرا؟ به این دلیل که این امر ابزار بسیار موثر ارتباطی با مشتریان فعلی موجود وبالقوه آینده می باشد. نرخ کلیک پیامک های بازاریابی پیامکی حدود 35 % است. یعنی ده برابر بیشتر از کلیک های مربوط به بازاریابی ایمیلی.
اگر شرکت ها در استراتژی پیام رسانی به مشتری خود از ارسال پیامک نیز استفاده نمایند، این نرخ می‌تواند بالاترهم برود.
برای برخورداری از شیوه مناسب بازاریابی پیامکی در مقابل بازاریابی ایمیلی باید سه عنصر کلیدی را با هم تلفیق کنیم تا به نتیجه مطلوب دست یابیم:
  • ارتباط
  • زمانبندی
  • اقدام به عمل(CTA)
اما از آنجایی که مفاهیم فوق با تشابه بسیار در بازاریابی با email نیز بکار گرفته می شود ، لازم است تفاوت های کلیدی که این دو مقوله دارند را با مثال هایی برایتان روشن کنبم تا بتوانید به حداکثر بازدهی دست یابید در غیر این صورت شما بلاک خواهید شد.
  • [size=20px]آیا متن ارسالی برای خواننده ارزشمند است؟
ایمیل های اسپم دار آزاردهنده هستند. اما متن های اسپم دار غیر قابل تحمل می باشند.بسیاری از شما روزانه پیام هایی دریافت می کنید که هیچ ارتباطی با حوزه کاری شما نداشته و حتی جنبه اطلاع رسانی همگانی هم نمی تواند داشته باشد. هیچکس دوست ندارد یکدفعه از ناکجا آباد متن‌های اسپم را دریافت نماید. شما به عنوان صاحب یک شرکت باید این اصل را به خاطر بسپارید که : برای ساخت یک رابطه طولانی مدت و خوب میان شرکت و مشتری، پیغام‌ها را تا جای ممکن متناسب با علایق مشتری انتخاب نمایید.
در زمینه ارسال پیامک باید گفت از آنجا که شما از طریق یک خط مستقیم با مشتری ارتباط برقرار کرده اید، تاثیر گذاری بیشتری را به دنبال دارد و دقیقا به این دلیل است که SMS می بایست برای پیغام های کاملا مرتبط، به کاربران استفاده گردد، نه تکنیک ارسال پیغام بدون هدف مشخص.
در این راستا ارسال پیامک انبوه هدفمند یکی از قابلیت های مهم هر سامانه پیامکی به شمار می رود. بنابراین شما با در اختیار داشن یک پنل اس ام اس می توانید حجم بالایی از شماره تلفن های مختلف را دراختیار داشته باشید و به تفکیک از آن ها بهره مند شوید. برای مثال تنها صنف آژانس های مسافرتی را انتخاب کنید یا ارسال پیامک را به تفکیک سن ، جنس و یا منطقه برگزینید.
 

طراحی سایت
طراحی سایت فروشگاهی
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:
1 مهمان

بازگشت به بالابازگشت به محتوا

http://www.baleparvaz.com/baleparvaz.gif