[-]
آخرین ارسالی ها
شرکت‌های واردکننده خودرو از ارائه گارانتی شانه خالی می‌کنند
شروع کننده:youka آخرین پست توسط:youka پاسخ ها:0 بخش خودرو نمایش ها:2 زمان:دیروز
به همراه حدود 4هزار کارتن لوازم قاچاق خودرو ، ۹هزار لاستیک قاچاق در جنوب تهران کشف ش
شروع کننده:youka آخرین پست توسط:youka پاسخ ها:0 بخش خودرو نمایش ها:2 زمان:دیروز
وزیر صمت : واردات قطعات خودرو باید با توجه به توان داخلی کاهش یابد
شروع کننده:youka آخرین پست توسط:youka پاسخ ها:0 بخش خودرو نمایش ها:2 زمان:دیروز
شرکت دایملر اعلام کرد : تامین باتری خودروهای برقی ۲۰ میلیارد یورو هزینه دارد
شروع کننده:youka آخرین پست توسط:youka پاسخ ها:0 بخش خودرو نمایش ها:2 زمان:دیروز
هتل پانوراما کوش آداسی ترکیه
شروع کننده:turkytravell آخرین پست توسط:turkytravell پاسخ ها:0 انتقادات و پيشنهادات نمایش ها:2 زمان:دیروز
هتل زیتون مشهد
شروع کننده:bilitemashhad1 آخرین پست توسط:bilitemashhad1 پاسخ ها:0 مطالب دیدنی و گفتگوي آزاد نمایش ها:5 زمان:دیروز
کاسه‌چراغ غیراستاندارد میدان نور را کم می‌کند
شروع کننده:youka آخرین پست توسط:youka پاسخ ها:0 بخش خودرو نمایش ها:16 زمان:دیروز
گزارش «اتوپارت پرس» از دپوی لوازم‌یدکی و درآمد 40میلیونی فروشندگان
شروع کننده:youka آخرین پست توسط:youka پاسخ ها:0 بخش خودرو نمایش ها:16 زمان:دیروز
قیمت باتری خودرو کاهش یافت سوزوکی گران‌ترین و صبا باطری ارزان‌ترین باتری بازار
شروع کننده:youka آخرین پست توسط:youka پاسخ ها:0 بخش خودرو نمایش ها:17 زمان:دیروز
افزایش قیمت طلسم عرضه تایر را شکست لاستیک رادیال 20درصد گران شد
شروع کننده:youka آخرین پست توسط:youka پاسخ ها:0 بخش خودرو نمایش ها:17 زمان:دیروز
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
۱۰ دلیل که باید از رپورتاژ آگهی استفاده نمایید
۲۲-۸-۱۳۹۷, ۰۵:۱۱ عصر
ارسال: #1
۱۰ دلیل که باید از رپورتاژ آگهی استفاده نمایید
 امروزه شاهد این هستیم که اکثر افراد صاحب گوشی های هوشمند هستند و از طریق همین گوشی ها در فضای اینترنت گشت و گذار می کنند. با توجه به همین نکته می توان اهمیت تبلیغات آنلاین و تأثیر رپورتاژ آگهی بر افراد را درک کرد. وقتی افراد با کوچکترین علامت سؤالی در ذهن خود مواجه می شوند یا نیاز به خرید کالایی دارند، بلافاصله در موتورهای جستجو به دنبال جواب سوال خود می گردند و در کسری از ثانیه پاسخ خود را می یابند و در این بین می توانند به راحتی نتایج جستجوهای خود را با دیگر افراد در میان بگذراند.ازین رو فعالیت در اینترنت، داشتن وب سایت و شبکه های اجتماعی برای کسب و کارها اهمیت به سزایی دارد و در کنار آن تبلیغات آنلاین که می تواند در جذب مشتری برای وب سایت تأثیر داشته باشد. امروز دیگر افراد ترجیح می دهند با جستجو در وب سایت ها و بررسی منابع مختلف و مقایسه ی محصولات مختلف خودشان با اشراف کامل به محصول آن را انتخاب نمایند. اهمیت رپورتاژ آگهیسالهاست که شیوه ی تبلیغات تفاوتی بنیادین پیدا کرده و این روزها با وجود هجمه ی اطلاعات و تبلیغات در فضای اینترنت، افراد بیشتر به سراغ منابع معتبر و اطلاعات دست اول می گردند، تا نتیجه ی مورد نظر خودشان را با علم و آگاهی نسبت به موضوع بدست آورند، از طریق تبلیغات آنلاین، مشتریان مستقیماً به شرکت ها دسترسی پیدا می کنند و این موضوع ایجاد یک تعامل دو جانبه میان صاحبان مشاغل و مشتریان می شود. اینجاست که تأثیر رپورتاژ آگهی بسیار محسوس است و تنها شرکت هایی این موضوع مهم را درک می کنند که ازین طریق مشتریانی واقعی برای محصولات و خدماتشان جذب کرده باشند.[تصویر:  %D8%A7%D9%87%D9%85%DB%8C%D8%AA-%D8%B1%D9...%DB%8C.jpg]رپورتاژ آگهی چیست؟رپورتاژ آگهی یعنی اینکه به شیوه ای کاملاً نامحسوس شرکت و محصول شما در وب سایت ها معرفی شود. رپورتاژ آگهی به شیوه ای تهیه می شود که کاربر احساس می کند، مشغول مطالعه ی یک مقاله یا یک خبر از منابع موثق است و در این بین لینک هایی که در بین مطالب قرار داده می شود، کاربر را مستقیماً به وب سایت شما ارجاع می دهد.مثالی که در این مورد می توان عنوان کرد: مثلاً فروش محصولات زیبایی پوست و مویک کاربر خانم که در نتیجه ی جستجوها برایش صفحه ای باز می شود که اطلاعات مفیدی در مورد مراقبت از پوست و مو، خواص یک سری مواد طبیعی و معرفی محصولات زیبایی که شامل این مواد است را برای او نمایش می دهد و در این بین لینک هایی که مستقیم خواننده را به وب سایت فروش محصولات زیبایی هدایت می کند. با این اوصاف تصور کنید، کاربری که هر روز در معرض هزاران بنر و آگهی و تبلیغاتی است به ناگاه با یک مقاله ی مفید در مورد معرفی یک محصول یا معرفی یک شرکت روبرو می شود، به نظر شما چه احساسی دارد؟ و چه عکس العملی نشان می دهد؟ قطعا خود را برنده ای می بیند که توانسته است با مطالعه ی یک مطلب مفید هم به آگاهی خود بیفزاید و هم اینکه نتیجه ی جستجوهایش سرانجام خوبی داشته و از طریق علم و ادراک خودش، با اطمینان کامل وب سایت شما را انتخاب می کند. مزایای برتر رپورتاژ آگهیاز مهم ترین مزایای رپورتاژ آگهی می توان موارد زیر را ذکر کرد:۱٫ رپورتاژ آگهی یک مقاله ی کامل در جهت معرفی محصولات و کسب و کارتان است.همانطور که در مورد رپورتاژ آگهی توضیح دادیم، در واقع یک مقاله ی خبریست که شما به عنوان صاحب یک کسب و کار می توانید توسط این مقاله با مخاطب ارتباط برقرار کنید. در رپورتاژ آگهی محصولات یا خدماتتان معرفی می شود. تصاویری که در صورت نیاز در این مقاله قرار داده می شود، ممکن است به صورت آشکارا یا نامحسوس محصولات و شرکت شما را معرفی نماید. در این رپورتاژ لینک هایی قرار داده می شود که مخاطب مستقیماً به وب سایت شما ارجاع داده خواهد شد.[تصویر:  %D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%DA%A9%D8...%DB%8C.jpg]۲٫ ایجاد کمپین تبلیغاتی رسانه ای با رپورتاژ آگهیبا انتشار یک رپورتاژ آگهی عملاً می توانید یک کمپین تبلیغاتی رسانه ای برای کسب و کارتان ایجاد کنید. یک کمپین تبلیغاتی با انتشار محتوایی ارزشمند در قالب رپورتاژ آگهی که مرتبط با کسب و کار شما باشد. ۳٫ کسب اعتبار برای برند و کسب و کار شمااز آنجایی که رپورتاژ آگهی عموماً به عنوان مقاله در وب سایت های معتبر نمایش داده می شود، از این جهت که به علم و اطلاعات افراد افزوده می شود، شرکت شما را به عنوان یک شرکت معتبری می شناسند که بر اساس اصول حرفه ای فعالیت می کند. این موضوع تأثیر به سزایی در برند سازی و کسب اعتبار برند شما در ذهن افراد خواهد داشت.۴٫ یک سرمایه گذاری بلند مدت به نام رپورتاژ آگهیشرکت ها همیشه برای کسب سود و ماندگاری، در بخش های مختلفی سرمایه گذاری انجام می دهند و چه بهتر که این سرمایه گذاری، بلند مدت و با سود دائم همراه باشد، در این مورد می توان به رپورتاژ آگهی که یک نوع تبلیغات ماندگار و دائمی است، به دید یک سرمایه گذاری بلند مدت نگاه کرد که همیشه مخاطبانی را برای وب سایت شما جذب خواهد نمود. ۵٫ رپورتاژ آگهی همیشه در فضای اینترنت باقی می ماند!یکی از ویژگی های مهم رپورتاژ آگهی، همیشگی بودن آن است. وقتی مقاله ای در جهت معرفی کسب و کار شما در وب سایتی منتشر می شود، می توان از این موضوع اطمینان خاطر داشت که این مقاله برای همیشه در وب سایت و فضای اینترنت باقی خواهد ماند. در این بین اگر رپورتاژ آگهی شما به شیوه ی صحیح و بر اساس قوانین سئو نگارش شده باشد و کلمات کلیدی معتبری برای آن تهیه شده باشد، لینک هایی که همراه رپورتاژ آگهی در مقاله قرار دارد، برای همیشه همراه آن خواهد ماند. از این طریق در وهله ی نخست، رپورتاژ آگهی شما توسط کاربران سایت و بعد از آن توسط افرادی که این وب سایت های پر مخاطب را جستجو می کنند، در دسترس خواهد بود. این موضوع باعث می شود رپورتاژ آگهی شما برای مدت های مدیدی در لیست جستجوی گوگل باقی بماند و نتیجه اینکه از طریق این آگهی تبلیغاتی همیشه برای وب سایت شما مخاطب جدید جذب خواهد شد.در این میان وب سایت های زیادی هستند که کار رپورتاژ آگهی را انجام می دهند، از این لحاظ که موضوع رپورتاژ نویسی و انتشار آن یک کار علمی و حرفه ایست، بهتر آن است که این کار را به شرکت های حرفه ای بسپارید تا نتیجه ی مطلوبی برای شما در پی داشته باشد.در مورد نمونه های نگارش شده و با کیفیت رپورتاژ آگهی می توانید نمونه کارهای آژانس رسانه ای تسمینو را ملاحظه کنید که به شیوه ی صحیح رپورتاژ نویسی نگارش شده اند. این آگهی ها همیشه در وب سایت های معتبر نمایش داده می شوند. از این آگهی های تبلیغاتی به عنوان نمونه های موفق رپورتاژ آگهی می توان یاد کرد. ۶٫ سرمایه گذاری روی مشتریان با رپورتاژ آگهیمی دانید که در یک رپورتاژ آگهی می توان با شیوه ای که مخاطب می پسندد با وی صحبت کرد که در قالب یک موضوع علمی، خبری یا با بیانی که احساسات مخاطب تحت تأثیر قرار بگیرد و بلا درنگ اولین انتخابش برند شما باشد. احتمالاً این صحیح ترین شیوه ای است که می توان مستقیماً در قلب مخاطبان نفوذ کرد و سرمایه گذاری شما مستقیماً روی مشتریان اثر خواهد گذاشت.۷٫ جذب مشتری بالقوه از طریق رپورتاژ آگهیبا مزایایی که برای رپورتاژ آگهی بیان شد، می توان گفت که رپورتاژ شیوه ای هوشمندانه از تبلیغات آنلاین محسوب می شود که نه تنها باعث بهبود رتبه ی وب سایت شما در موتورهای جستجو می گردد، بلکه بازدهی سریعی در جذب مشتری داشته و عملاً برای برند شما مشتریانی بالقوه جذب می کند. مشتریانی که در وهله ی نخست اعتماد آن ها را کسب کرده اید و حالا مشتری واقعی محسوب می شوند. ۸٫ معرفی برند شما در موتورهای جستجو از طریق رپورتاژ آگهیگوگل قوی ترین سایت جستجوگری است که سال هاست در فضای اینترنت استفاده می شود و محبوب ترین موتور جستجو در بین کاربران اینترنتی شناخته شده است. از آنجایی که هدف اصلی گوگل ارائه ی بهترین و موثق ترین اطلاعات در پاسخ به سرچ کاربرانش است، پس می توان خود گوگل را نیز به عنوان یک مرجع معتبر شناسایی کرد که به اعتبار کسب و کار شما می افزاید.کسب اعتبار و افزایش رتبه ی وب سایت شما با خرید بک لینک و انتشار رپورتاژ آگهی حاوی این لینک ها، در وب سایت هایی که از نظر گوگل رتبه ی بالایی دارند، امکان پذیر است. چون در بحث سئو الگوریتم های گوگل با بررسی این لینک ها در وب سایت های معتبر به وب سایت شما می رسند و سایت شما را به عنوان یک وب سایت مرجع در مورد این مقاله در نظر می گیرند. وقتی که در نتیجه ی جستجوهای کاربران گوگل، رپورتاژ آگهی پیرامون کسب و کار شما در صدر جدول جستجوها قرار داشته باشد، می توانید ببینید که همین موضوع باعث جلب اعتماد اولیه در افراد نسبت به برند شما خواهد شد. ۹٫ بهبود سئو سایت و افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجوبا کلیک هایی که بر روی لینک های درون محتوا رپورتاژ انجام می شود و افراد از طریق آن وب سایت شما را مشاهده خواهند کرد، می توانید ترافیک سایت خود را بالا ببرید و این موضوع عملاً به بهبود سئوی سایت و رتبه بندی در موتورهای جستجو از جمله گوگل، کمک شایانی می کند.[تصویر:  %D8%A8%D9%87%D8%A8%D9%88%D8%AF-%D8%B3%D8...%DB%8C.jpg]۱۰٫ مقرون به صرفه بودن تبلیغات از طریق رپورتاژ آگهیهمانطور که در بخش های قبل گفتیم، گاهاً نگرشی که شرکت ها به تبلیغات دارند، دید هزینه ای است که البته ما با توجه به اهمیت و مزایای فراوان رپورتاژ با این موضوع موافق نیستیم. هزینه ی تهیه یک رپورتاژ آگهی به هیچ عنوان با هزینه ی تبلیغات دیگر نظیر تبلیغات تلویزیونی، اصلاً قابل مقایسه نیست و با ویژگی ها و مزایای زیادی که دارد، یک تبلیغ کم هزینه و عالی در نوع خود محسوب می شود.قطعاً رپورتاژ آگهی مزایای زیادی دارد که ما در این بخش سعی کردیم مهم ترین ویژگی های آن را برای شما بیان کنیم.
منبع

 

امداد خودرو تهران - ریپورتاژ
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:
1 مهمان

بازگشت به بالابازگشت به محتوا

http://www.baleparvaz.com/baleparvaz.gif