[-]
آخرین ارسالی ها
ایران خودرو و سایپا تا پایان سال هر روز فروش فوری دارند
شروع کننده:youka آخرین پست توسط:youka پاسخ ها:0 بخش خودرو نمایش ها:7 زمان:دیروز
یادداشت عمادالدین جعفری : ورود لادا به ایران؛ آزمون و خطا این‌بار برای روس‌ها
شروع کننده:youka آخرین پست توسط:youka پاسخ ها:0 بخش خودرو نمایش ها:7 زمان:دیروز
استیضاح وزیر صمت در دستور کار قرار گرفت
شروع کننده:youka آخرین پست توسط:youka پاسخ ها:0 بخش خودرو نمایش ها:9 زمان:دیروز
قیمت روز انواع تیغه برف پاک‌کن در بازار امروز+جدول در لینک وب سایت
شروع کننده:youka آخرین پست توسط:youka پاسخ ها:0 بخش خودرو نمایش ها:10 زمان:دیروز
آشنایی با علت و انواع کم خونی
شروع کننده:indigo2018 آخرین پست توسط:indigo2018 پاسخ ها:0 پزشکی , آرایشی و بهداشتی نمایش ها:6 زمان:دیروز
عرضه قطعات تقلبی به بازار کاهش یافت
شروع کننده:youka آخرین پست توسط:youka پاسخ ها:0 بخش خودرو نمایش ها:9 زمان:دیروز
راه‌حل پیشنهادی نوسازی ناوگان خودرو سنگین؛ خودروهای سنگین ۵ساله اروپایی وارد کنیم
شروع کننده:youka آخرین پست توسط:youka پاسخ ها:0 بخش خودرو نمایش ها:9 زمان:دیروز
آنچه درباره روغن هیدرولیک خودرو باید بدانید
شروع کننده:youka آخرین پست توسط:youka پاسخ ها:0 بخش خودرو نمایش ها:13 زمان:دیروز
قیمت روز رینگ در بازار پنجشنبه ۲اسفندماه۹۷ + جدول در لینک وب سایت
شروع کننده:youka آخرین پست توسط:youka پاسخ ها:0 بخش خودرو نمایش ها:25 زمان:دیروز
رییس مجلس؛ کمیسیون صنایع مسئول رسیدگی به بحث افزایش قیمت خودرو
شروع کننده:youka آخرین پست توسط:youka پاسخ ها:0 بخش خودرو نمایش ها:19 زمان:دیروز
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تولیدکنندگان لنت ترمز با همه ظرفیت خود کار می‌کنند
۱۷-۷-۱۳۹۷, ۰۳:۴۲ عصر
ارسال: #1
تولیدکنندگان لنت ترمز با همه ظرفیت خود کار می‌کنند
اتوپارت پرس: رئیس انجمن لنت ترمز و کلاچ اعلام کرد: «تولیدکنندگان لنت ترمز با بهره‌گیری از همه ظرفیت و توان خود در تلاشند تا در شرایط دشوار کنونی و با وجود افزایش نرخ ارز، ممنوعیت واردات و کمبود مواد اولیه، مشکلی از بابت تامین این کالا در کشور نداشته باشیم.»حسین لاجوردی با بیان اینکه از حدود چهار ماه پیش واردات هرگونه لنت ترمز بویژه از چین به کشور ممنوع شده، گفت: «می‌توان گفت اگر لنت خارجی در بازار وجود دارد، قاچاق بوده یا مربوط به واردات گذشته است.»وی با اشاره به اینکه با برگزاری سلسله جلساتی با تولیدکنندگان داخلی، مقرر شد در شرایط سخت کنونی با تمام ظرفیت کار کنند تا کشور با کمبود لنت مواجه نشود، افزود: «اکنون همه نیاز کشور در زمینه لنت‌های ریلی و مترو توسط تولیدکنندگان داخلی تامین می‌شود و هیچ کمبودی وجود ندارد. چراکه توقفی هرچند کوتاه در تولید این لنت‌ها، می تواند ناوگان ریلی را زمین‌گیر کند؛ بر این اساس از مسئولان انتظار می‌رود حمایت‌های لازم را از تولیدکنندگان داشته باشند.»به گفته لاجوردی، در ماه‌های گذشته برخلاف بسیاری صنوف، نه تنها تعدیل نیرویی در صنف تولیدکنندگان لنت ترمز اتفاق نیفتاد بلکه جذب نیرو در آن تقریبا 2 برابر شد.وی خاطرنشان کرد: «از آنجایی که واردات این کالا به کشور ممنوع شد، بار تامین نیاز داخل به دوش تولیدکنندگان داخلی افتاد و اکنون 26 واحد تولید فعالند که انتظار می رود تا پایان سال به 40 واحد برسد. حدود 45 واحد تولیدکننده مجوزدار لنت ترمز در کشور وجود دارند که اکنون 26 واحد آنها فعالند.»لاجوردی با بیان اینکه 90 درصد مواد اولیه مورد نیاز تولید لنت از خارج وارد می شود و حتی 10 درصد باقی مانده نیز منشا خارجی دارد، اظهار کرد: «به طور نمونه تولیدکنندگان رزین، نیازمند واردات ماده اولیه فنول هستند که تا پیش از این از کره‌جنوبی وارد می‌شد، اما به دلیل تحریم‌ها اکنون وارد نمی‌شود و خط تولید آن متوقف شده است.»رئیس انجمن لنت ترمز و کلاچ افزود: «برخی مواد اولیه داخلی نظیر اکسید روی و پودر فلزات قیمت جهانی دارند که قیمت آنها در ماه‌های گذشته رشدی چند برابری تجربه کرده است.»به گفته وی، قیمت مواد اولیه رزین که یکی از مواد اصلی در تولید لنت ترمز است از حدود 7 هزار تومان در هر کیلوگرم در 6 ماه گذشته، اکنون به بیش از 30 هزار تومان افزایش یافته و چنین افزایش قیمت‌هایی در رشد قیمت محصول نهایی موثر است.http://www.autopartpress.com/https://www.instagram.com/autopart.press/https://t.me/autopartpress
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:
1 مهمان

بازگشت به بالابازگشت به محتوا

http://www.baleparvaz.com/baleparvaz.gif